Advertisement

No Celebrity Endorsement Implied


Photo
* * * * * 2 votes

Please JD take the shirt off! (Appreciation of Shirtless Michael Westen scenes)

Jeffrey Donovan Michael Westen

  • Please log in to reply
936 replies to this topic

#21 vestokes

vestokes

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,266 posts
  • Gender:Female
  • Location:San Francisco Bay Area

Posted 20 July 2008 - 03:58 PM

Is there a video of this Wendy William's interview of James Denton? I did a google of both and did not find any report that said he walked out on the interview. Anyway, I gather she's a shock jock like Howard Stern that is trying to turn a radio program into a TV show. What do you expect from someone like her?

#22 LuLuNY

LuLuNY

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,414 posts
  • Gender:Female
  • Location:NYC baby!

Posted 20 July 2008 - 04:52 PM

I came up with nothing on the show but was told by others who saw it. Also, it's a he. He was a porn star turned, well, it..

Ok, I"ll get off this stupid thread of talk show tranny crap. You can continue on about Mkey shirtless.

How about Mikey in a pair of short shorts.... like Hank Azaria in the Birdcage...

#23 vestokes

vestokes

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,266 posts
  • Gender:Female
  • Location:San Francisco Bay Area

Posted 20 July 2008 - 05:02 PM

I came up with nothing on the show but was told by others who saw it. Also, it's a he. He was a porn star turned, well, it..

Ok, I"ll get off this stupid thread of talk show tranny crap. You can continue on about Mkey shirtless.

How about Mikey in a pair of short shorts.... like Hank Azaria in the Birdcage...


Actually you are confusing her with someone else. Wendy Williams of the radio shock jock/talk show fame is NOT  a tranny. She's appears to just be an obnoxious person. The porn star Wendy Williams is white; while the shock jock Wendy is African American.

Edited by vestokes, 20 July 2008 - 05:03 PM.


#24 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 05:14 PM

I've said this before. You have a way of expressing things that I truly enjoy. "Tiger Beat" mag. LOL!!! I'd love to read your dissertation on hot spies and their objectification.  :D


Aww, shucks, I feel the same way about you, Vestokes. You’re awesome! I was in lurkerdom here since early June, when I became a full-fledged BN addict and I had such a great time reading your posts. I couldn’t believe it when you responded to one of the first posts I made here - I thought, damn, Vestokes is way too cool to be talking to me, lol.

Also, I meant to say something about this but forgot to bring it up - I laughed my patootie off when you said you whined like Nancy Kerrigan - WHY? WHY???? A-HAHAHA!! LMAO!! It was one of those moments where you say to yourself, Ah yes - there it is, folks! The cheeky and droll sense of humor core demographic for BN! :D
Posted Image

#25 vestokes

vestokes

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,266 posts
  • Gender:Female
  • Location:San Francisco Bay Area

Posted 20 July 2008 - 05:23 PM

Aww, shucks, I feel the same way about you, Vestokes. You're awesome! I was in lurkerdom here since early June, when I became a full-fledged BN addict and I had such a great time reading your posts. I couldn't believe it when you responded to one of the first posts I made here - I thought, damn, Vestokes is way too cool to be talking to me, lol.

Also, I meant to say something about this but forgot to bring it up - I laughed my patootie off when you said you whined like Nancy Kerrigan - WHY? WHY???? A-HAHAHA!! LMAO!! It was one of those moments where you say to yourself, Ah yes - there it is, folks! The cheeky and droll sense of humor core demographic for BN! :D



NO. I'm way too much of a nerd to be considered cool. This is the only non-technical message board I post to. If you ever lurk on Macintosh and UNIX related technical boards you will see my name, vestokes. Yes. That's me! A big old nerd!

Thanks anyway. I have been told I have the gift of gab. Now try to get me to shut up. LOL!!!

#26 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 05:30 PM

Case in point... James Denton did the talk show with newbie Wendy williams (no idea who this thing/person is) and questioned asked was... "Does your wife walk around naked in front of your kids". His response was to get up and walk off the set... That would have been the perfect time for him to respond with "are you a man or a woman? since the persons sex is in question. And yes, people are that vile on talk shows in New York.


Wait a minute, LuLu - now, mind you, I dunno who James Denton is and I dunno who Wendy Williams is. But lemme see if I've got this straight -- there's uncertainty as to whether of not the talk show jacka$$ is a man or a woman? Or whether or not James Denton's wife is a man or a woman? Who was a porn star? This would be one of those "romance of New York City" stories that we Americans never hear about with respect to NYC, lol.

Wow, I wonder what Matt Nix and company are gonna think of this thread now, should they ever stumble upon it. :lol:

-edited for grammar, of all things. *ahem*

Edited by PhilippaConnors, 20 July 2008 - 05:30 PM.

Posted Image

#27 LGia19

LGia19

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,223 posts
  • Gender:Female

Posted 20 July 2008 - 05:39 PM

Wait a minute, LuLu - now, mind you, I dunno who James Denton is and I dunno who Wendy Williams is. But lemme see if I've got this straight -- there's uncertainty as to whether of not the talk show jacka$$ is a man or a woman? Or whether or not James Denton's wife is a man or a woman? Who was a porn star? This would be one of those "romance of New York City" stories that we Americans never hear about with respect to NYC, lol.

Wow, I wonder what Matt Nix and company are gonna think of this thread now, should they ever stumble upon it. :lol:

-edited for grammar, of all things. *ahem


Uh, i am confused too. I saw the clip on BestWeekEver the joke show where they make fun of things during the week of tv. They were busting her Wendy Williams(who has a radio show & a column in a magazine-and wrote a book) for saying the question and disrespecting someone she invited. They cut the clip very short but referenced that he walked out - maybe he didnt and that was part of the joke..ehh ... i dont know? anyway yes i hear ya not all talk shows are like that I agree. Alot are very respectful. I wish the BN cast would do some of those if they were allowed to- to give them an even bigger audience!!! They deserve it. ... and back to the shirt of this thread... pretty much any costume or lack there of - is fine by me ... it is the crazy smile/look that both Mr. Donovan and Mr. Campbell give that have me hooked (along with fantastic writing ...) any added missing warddrobe bonus is great too!! ;) Peace.

for those looking for it: uh just found a review site referencing the whole WWilliams thing -no he didnt walk off... but wow mentioning her period?? i guess im really glad i missed the whole show.. http://unclebarky.co...185b3c-454.html

Edited by LGia19, 20 July 2008 - 05:42 PM.


#28 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 05:44 PM

NO. I'm way too much of a nerd to be considered cool. This is the only non-technical message board I post to. If you ever lurk on Macintosh and UNIX related technical boards you will see my name, vestokes. Yes. That's me! A big old nerd!

Thanks anyway. I have been told I have the gift of gab. Now try to get me to shut up. LOL!!!


Alas, I am woefully inept with technology. I have deep and abiding respect for people who know what they're doing in this regard. I'm so inept that I don't even think I understand how to add an avatar to my little login ID. I can't believe how people like you and fotojenic do those animated umm...movie clip thingys. *ahem* I do use a Mac, though (mercifully, as there's really no way to get completely in over my head with this computer stuff).

I myself have also been told I have the gift of gab (I'm fairly certain this wasn't always a compliment, lol). I was an English kinda person rather than a drama person (I read that interview someone posted at some point, about how JD said in high school he opted to perform the Shakespeare scene rather than write a paper - I was always the opposite). I have had friends who have worked in local theatre companies in varying capacities all my life (actors make the best game night players for stuff like charades, while the set designer people are best for Win, Lose, or Draw sorts of games). English and Theatre majors are drawn to each other like moths to a flame (a mutual love affair with language and storytelling and yep, the old gift of gab thing)...

edited again for grammar, yeesh! and to add another thought, due to gabbiness. ;-)

Edited by PhilippaConnors, 20 July 2008 - 05:48 PM.

Posted Image

#29 vestokes

vestokes

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,266 posts
  • Gender:Female
  • Location:San Francisco Bay Area

Posted 20 July 2008 - 06:01 PM

Alas, I am woefully inept with technology. I have deep and abiding respect for people who know what they're doing in this regard. I'm so inept that I don't even think I understand how to add an avatar to my little login ID. I can't believe how people like you and fotojenic do those animated umm...movie clip thingys. *ahem* I do use a Mac, though (mercifully, as there's really no way to get completely in over my head with this computer stuff).

I myself have also been told I have the gift of gab (I'm fairly certain this wasn't always a compliment, lol). I was an English kinda person rather than a drama person (I read that interview someone posted at some point, about how JD said in high school he opted to perform the Shakespeare scene rather than write a paper - I was always the opposite). I have had friends who have worked in local theatre companies in varying capacities all my life (actors make the best game night players for stuff like charades, while the set designer people are best for Win, Lose, or Draw sorts of games). English and Theatre majors are drawn to each other like moths to a flame (a mutual love affair with language and storytelling and yep, the old gift of gab thing)...

edited again for grammar, yeesh! and to add another thought, due to gabbiness. ;-)



Well, I use a Mac too. With a Mac you can use the Preview application to grab any image and create a gif or jpeg. Once you do that you can upload the file to create your avatar. Let me know if you want to be able to create animated gifs. You would have to have a quicktime video of the media you'd like to use to create the animated gif. There are a number of applications that you can use to convert to the correct format to create the gif.

Let me know if you want to know how. My family always say I give more details than they really want so, I'll understand if your eyes cross right now and you move on to another post.

#30 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 06:06 PM

for those looking for it: uh just found a review site referencing the whole WWilliams thing -no he didnt walk off... but wow mentioning her period?? i guess im really glad i missed the whole show.. http://unclebarky.co...185b3c-454.html


Man, I don't even know what to say at this point and frankly, I'm a little scared to click on the link you've so graciously provided me. :unsure: *lol*

LGia19, when I first read what you said here, the very first thing I thought of was that scene with Michael in the last episode - when Sam is trying to convince Michael to take Sophia's case so that he can impress Veronica, and he says something to the effect of, "Mike, you wouldn't believe the things Veronica can do to me" and Michael does that funny little hand gesture and closes his eyes and has that look on his face like, "too much information! too much information!" Michael used this little gesture on his mom when she told him that Virgil (the boat repo guy in trouble with the Jamaicans and the dirty cops) was in her bedroom, not the guest room. I'm thinking that's the gesture I'd insert into this conversation at this point if I were talking about this in person, lol!! :lol:
Posted Image

#31 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 06:10 PM

Well, I use a Mac too. With a Mac you can use the Preview application to grab any image and create a gif or jpeg. Once you do that you can upload the file to create your avatar. Let me know if you want to be able to create animated gifs. You would have to have a quicktime video of the media you'd like to use to create the animated gif. There are a number of applications that you can use to convert to the correct format to create the gif.

Let me know if you want to know how. My family always say I give more details than they really want so, I'll understand if your eyes cross right now and you move on to another post.


Yeah, I'd love to know how to do that. I know I've got the quicktime video software. Should I head over to the "animated gifs" thread and you can fill me in on things over there? I don't think I'll ever be sophisticated enough to do those movies you do for us here - but wow, I certainly love looking at them (thank you so much for putting the "I look good" Armani moment out there for me, btw!). Also - sadly I think I clicked on the "can't receive PMs from people" option when I registered and after I logged in for the first time I tried desperately to figure out how to change that info but never saw any option to accept PMs. See what I mean, Vestokes? I'm completely clueless, alas. :huh:
Posted Image

#32 LuLuNY

LuLuNY

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,414 posts
  • Gender:Female
  • Location:NYC baby!

Posted 20 July 2008 - 06:30 PM

Well, I am not a tech person and can't figure out any of what you guys are talking about. I'm lucky enough to actually get on a site and use it. So I applaud anyone who can do all the images and fun stuff. I can only make random comments. But after this past weekend, I will assume Mikey will be shirtless after that. It is after all summer and July in South Beach/Miami.

#33 FloridaRealtor

FloridaRealtor

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • Location:Tampa Bay

Posted 20 July 2008 - 06:42 PM

I deliver my demands with all due cheekiness and complete irreverence. I'm not pining away for JD


Speak for yourself; I'm dead serious.

Take off that shirt! Where's Fi when you need a gun?

Sorry if that offends JD, but thems the breaks when you become a sex symbol!

#34 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 20 July 2008 - 06:47 PM

hey you forgot to add he goes out drinking when dragged out, and watches sports on tv and likes to shop and does charity events...


LuLu, I don't know what in the heck I'm talking about with respect to the technology stuff - you're not alone by any means!

*wading back over to the shallow end of the pool with my coconut rum drink with the frou-frou umbrella and pineapple wedge*

...so what's the deal about JD shopping? Is there any type of shopping expedition he likes specifically? Antiques? Bonsai trees? Exotic coffees from around the world? Swimsuits? :P Wonder what drink he orders when he's at a bar. I'm the only woman I've ever known who actually orders scotch on the rocks whenever I go out drinking. Of course, I'm generally the first one who's completely blotto as well, lol.

*edited to add a thought and also for clarity*

Edited by PhilippaConnors, 20 July 2008 - 06:49 PM.

Posted Image

#35 LuLuNY

LuLuNY

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,414 posts
  • Gender:Female
  • Location:NYC baby!

Posted 20 July 2008 - 09:30 PM

Scotch? Hmmm. I used to love Whisky Sours. Yeah, I love the fruity drinks. Now, it's kind of Pino (white wine) or a White Russian. I don't do red wines unless it's white Zin. Of course who doesn't like a glass of champayne. OR when it was the trend at events Cosmopolitans. As for Jeffrey, No idea what he drinks. I assume from a few other interviews it's mostly beer. The shopping I would assume is for clothes. Gotta look oh so stylish....

#36 LGia19

LGia19

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,223 posts
  • Gender:Female

Posted 21 July 2008 - 05:59 PM

Man, I don't even know what to say at this point and frankly, I'm a little scared to click on the link you've so graciously provided me. :unsure: *lol*

LGia19, when I first read what you said here, the very first thing I thought of was that scene with Michael in the last episode - when Sam is trying to convince Michael to take Sophia's case so that he can impress Veronica, and he says something to the effect of, "Mike, you wouldn't believe the things Veronica can do to me" and Michael does that funny little hand gesture and closes his eyes and has that look on his face like, "too much information! too much information!" Michael used this little gesture on his mom when she told him that Virgil (the boat repo guy in trouble with the Jamaicans and the dirty cops) was in her bedroom, not the guest room. I'm thinking that's the gesture I'd insert into this conversation at this point if I were talking about this in person, lol!! :lol:

Ha Ha.. you cracked me up. Ya I often think of Mike's/Sam's response ....sometimes they slip out... like i will shout out DamnStraightSkippy... ha... sorry Didnt mean to freak you out.. but I was freaked out by it and kinda of... uh.. isnt there an expression "share dont scare" ... i think i committed that. ha. again sorry .. but uh thanks for making me laugh. ohh or WhoaNelly! Ha Posted Image

#37 PhilippaConnors

PhilippaConnors

    Member

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,480 posts
  • Gender:Female
  • Location:Ol' Virginny

Posted 21 July 2008 - 08:48 PM

Ha Ha.. you cracked me up. Ya I often think of Mike's/Sam's response ....sometimes they slip out... like i will shout out DamnStraightSkippy... ha... sorry Didnt mean to freak you out.. but I was freaked out by it and kinda of... uh.. isnt there an expression "share dont scare" ... i think i committed that. ha. again sorry .. but uh thanks for making me laugh. ohh or WhoaNelly! Ha Posted Image


DamnStraightSkippy, LOL LOL! I love that one! :lol:
Posted Image

#38 fotojenic

fotojenic

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 357 posts

Posted 24 July 2008 - 11:53 PM

This split second of Michael dressing up the suit should be counted no more than a half shirtless scene.

So, JD, at least 15 and a half to go.

Edited by fotojenic, 25 July 2008 - 06:44 PM.


#39 Chrisisall

Chrisisall

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • Gender:Male

Posted 25 July 2008 - 12:50 AM

As a big Bruce Lee fan, and not at all gay or nuthin', I say Michael NEEDS more shirtless scenes.

Equal-opportunity Chrisisall
Special Ops Chrisisall

#40 NatashaFatale

NatashaFatale

    Ghost in the Machine

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,451 posts
  • Gender:Female

Posted 25 July 2008 - 12:55 AM

This split season of Michael dressing up the suit should only be counted as a half shirtless scene.

So, JD, at least 15 and a half to go.

LOL!!!!

*ahem*

*taps fingers while waiting impatiently for shirtless scenes*

713siggysmuse.png






Also tagged with one or more of these keywords: Jeffrey Donovan, Michael Westen

FREE ONLINE GAMES TERMS OF SERVICE PRIVACY POLICY FEEDBACK ©2013 NBC Universal, Inc. All Rights Reserved